Verzending:
Bestellingen worden voornamelijk verstuurd met POST-NL. De wijze van versturen wordt door Sillyshop.nl bepaald en is niet van invloed op de verzendkosten.
De kosten zijn afhankelijk van de betaalwijze en het gewicht van de zending en de afmeting van de pakketten.
U hoeft zelf geen moeilijke berekeningen uit te voeren, maar alleen na het winkelen bij het afrekenen uw manier van bezorgen/betalen aan te geven. Er wordt dan automatisch aangegeven wat voor u de kosten zullen zijn.
Bij een zeer groot volume kunnen de verzendkosten afwijken van het automatisch berekende bedrag. In een dergelijk geval krijgt u van ons van te voren alsnog een opgave van de werkelijke verzendkosten.
Levering geschiedt standaard binnen 1 a 2 werkdagen doch uiterlijk binnen 5 werkdagen dagen na ontvangst van de order en/of de betaling, tenzij anders is afgesproken.
Het is vooralsnog niet mogelijk uw bestelling af te halen bij ons magazijn.
Per land hanteert Sillyshop.nl de volgende verzendkosten:
Verzending in Nederland:
Bestellingen pakketdienst tot € 50,00 |
€ 6,25 |
Bestellingen pakketdienst vanaf € 50,00 |
Gratis |
Bestellingen brievenbuspakket (incl. Track&Trace) tot € 50,00 |
€ 4,50 |
Verzending naar Belgie:
Bestellingen pakketdienst tot € 75,- |
€ 9,95 |
Bestellingen vanaf € 75,- |
Gratis |
Voor landen die hier niet genoemd staan kunt u contact met ons opnemen.
Betalinging Nederland:
U kunt betalen via vooruitbetaling per bank
|
Vooruitbetaling door normale bankoverschrijving op ons banknummer Iban: NL64SNSB0948107561 t.n.v. Cellon Products te Pernis o.v.v. uw ordernummer. |
Betaling Belgie:
U kunt betalen via vooruitbetaling per bank:
|
Vooruitbetaling door normale bankoverschrijving op ons banknummer Iban: NL64SNSB0948107561 BIC: SNSBNL2A
t.n.v. Cellon Products te Pernis o.v.v. uw ordernummer. |
Manco:
Indien bij de levering een manco wordt geconstateerd, dient dit uiterlijk binnen twee dagen na ontvangst van de goederen schriftelijk gemeld te worden. Reclames na deze periode worden niet door ons behandeld.
Reclames:
Sillyshop.nl staat ervoor in dat de geleverde producten aan de overeenkomst beantwoorden en voldoen aan de in het aanbod vermelde specificaties.
Alle door Sillyshop.nl geleverde producten hebben een garantie van een maand tenzij anders is aangegeven. Dit houdt in dat de producten, die binnen 1 maand gebreken gaan vertonen anders dan redelijkerwijs is te verwachten, aan Sillyshop.nl retour gezonden kunnen worden.
De koper zal binnen een redelijke termijn na constatering van een gebrek, maar uiterlijk binnen 2 maanden, daarvan melding dienen te maken bij Sillyshop.nl. Sillyshop.nl zal aangeven of het artikel teruggestuurd moet worden. Indien dit het geval is zal de koper de ontvangen product(en) binnen 5 dagen aan Sillyshop.nl terugzenden.
Sillyshop.nl zorgt voor herstel of vervanging van het geleverde binnen 15 dagen na reclamering of voor terugstorting van het betaalde bedrag .
Ruilen/retourneren
Wij doen er alles aan om u een perfect product te leveren. Mocht de bestelling desondanks niet aan uw verwachtingen voldoen, dan heeft u het recht om binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden, na ontvangst de bestelling te ruilen of retourneren.
Meldt u de retourzending s.v.p. vooraf en binnen 14 dagen na levering per e-mail aan info@sillyshop.nl.
Vermeldt u in deze mail alstublieft de reden van de retourzending. Indien u wilt ruilen voor een ander product, vermeldt u dit dan alstublieft duidelijk, dan kunnen wij checken of het artikel voorradig is en dit direct voor u reserveren. U krijgt hierover bericht.
Wij kunnen de artikelen niet terugnemen of ruilen als:
De artikelen niet meer voorzien zijn van de originele verpakking;
De artikelen gebruikt zijn;
De fles parfum reeds geopend is;
U de eventuele bijgevoegde gebruiksinstructies niet heeft opgevolgd.
Verzendt de retourzending goed verpakt, voldoende gefrankeerd en in de originele staat aan:
Sillyshop.nl
Ring 308
3195 XS Pernis
De kosten van de retourzending komen volledig voor rekening van de klant. Franco en rembourszendingen worden door Sillyshop.nl nimmer geaccepteerd. Indien u ruilt en dus opnieuw artikelen krijgt toegestuurd, dan is het toezenden van vervangende artikelen aan u kosteloos en nemen wij deze voor onze rekening.
De klant blijft tot ontvangst van de goederen door Sillyshop.nl zelf verantwoordelijk voor deze goederen.
Sillyshop.nl heeft het recht om in geval van door u veroorzaakte schade of transportschade aan retour gezonden artikelen kosten in rekening te brengen.
Zodra de retourzending door ons is ontvangen, gecontroleerd en goed is bevonden, zullen wij in geval van ruilen het nieuwe artikel zonder verdere handelingskosten zo spoedig mogelijk aan u toezenden.
Indien u geen vervangend artikel wenst, dan maken wij het aankoopbedrag, inclusief de handelingskosten, binnen 10 dagen op uw rekening over. Vergeet u in dit geval ook alstublieft niet uw rekeningnummer te vermelden.
Let op! Het recht van retour geldt alleen voor consumenten niet voor bedrijven, stichtingen of verenigingen. |
|